Boekpresentatie Tinteling Romance + Speciale Gast!

Lieve lezers,

Een tijdje geleden tweette ik dat ik groot en leuk nieuws had waar ik nog even niets over kon vertellen maar dat het geweldig zou zijn. Nu mag dit super leuke nieuws eindelijk naar buiten.

Ergens voel ik me een beroemdheid, maar vooral heel bijzonder en gelukkig.
Een tijdje geleden werd ik benaderd door Lily Frank of ik op de boekpresentatie van haar nieuwe boek aanwezig wilde zijn. Natuurlijk wilde ik dit en al helemaal toen ik hoorde dat ze het idee had om dit in mijn favoriete lokale boekhandel te doen.
Er ging een poosje overheen voordat Lily me nogmaals benaderde met of ik niet misschien een korte presentatie wilde geven over mijn blog en het bloggen.
Natuurlijk hoefde ik hier nog geen twee seconden over na te denken. Ik heb de dag onmiddellijk vrij gevraagd op mijn werk en ben gaan afwachten tot ik jullie dit nieuws kon gaan vertellen.
En dan nu mag het eindelijk naar buiten!!

Uitnodiging_boekpresentatie_VerbodenRijk

Mocht je de Tinteling serie nog niet kennen kijk dan even hier en hier en hier.

Zoals jullie wel kunnen lezen ben ik groot fan van deze heerlijke boeken. Met hier en daar een kritische noot waar de auteurs ook echt iets mee doen. (Vooral in dit nieuwe deel is mijn veel beloofd aan de hand van mijn kritiek, ik ben benieuwd)

Mochten jullie het leuk vinden om een van deze boeken nu eindelijk eens op papier in ontvangst te nemen meld je dan nu alvast aan voor deze nu al super leuke presentatie. Dan ben je er namelijk zeker van dat je met een exemplaar (gesigneerd) naar huis gaat.

Wat ik allemaal ga vertellen op deze presentatie blijft natuurlijk nog een geheim. Om dit te weet te komen moet je naar de presentatie komen. 

Liefs, Marjolein

2 gedachtes over “Boekpresentatie Tinteling Romance + Speciale Gast!

Plaats een reactie