Feestweek win-actie 3 – Hitte

Lieve lezers,

Vandaag is het al weer dag 3 van de feestweek met vandaag dus ook weer een nieuwe knallende win-actie.

1 jaar

Te Winnen!!

Schermafbeelding 2015-03-24 om 19.39.05

Lees mijn recensie hier!

Onder de hete zon, duizenden kilometers van huis, probeert Lynn Stevens haar leven weer op te pakken om de herinnering aan die ene fatale nacht te vergeten. Ze ontmoet Daan, de jongen met het wispelturige gedrag en de broeierige bruine ogen, die verplicht met zijn ouders op vakantie is. In hem ziet ze haar eigen worsteling weerspiegeld, iedere keer als ze te dichtbij dreigt te komen. Daan houdt er niet van aangeraakt te worden. Maar als hij erachter wil komen welk geheim Lynn met zich meedraagt, betekent dit dat hij zich wel moet blootgeven.

Wat moet je doen? 

Like de Facebook pagina van Serendipity Books
Like en Share de post van de ‘Hitte ’ actie op Facebook
Volg Serendipity Books op Bloglovin 

Deze actie loopt t/m 12 mei. 

Met speciale dank aan Storm Publishers. 

Veel succes!

Liefs, Marjolein

18 gedachtes over “Feestweek win-actie 3 – Hitte

  1. Ik volgende je al een tijdje via bloglovin’ en ook op FB ^_^ Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal/verjaardag van de blog! Super leuk ook dat je er een hele feest – win – week van maakt 😀

  2. Ik doe graag mee voor dit boek.
    Ik volg jullie op Facebook en Bloglovin en heb de actie gedeeld 🙂
    Gefeliciteerd met jullie éénjarig bestaan!

  3. nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum. Ik volg jullie uiteraard op Facebook en Blogin en doe graag mee met deze waanzinnige actie. Krijg het er gewoon warm van!

  4. Beste Serendipity Books, Nogmaals gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan. Met actie nr. 3 doe ik ook weer graag mee. Het boek Hitte lijk me een tof boek om te lezen. En met een afloop die nog een vraagteken is voor mij. Ik maak graag een kans.

  5. Heel leuk, deze weggeef-acties! Graag doe ik mee, ik volgde je al op bloglovin’ en ook via facebook en heb deze mooie actie graag gedeeld op mijn tijdlijn 🙂

  6. Pingback: Hippe Hitte Fotowedstrijd (Stormpublishers Mei 2015 Blogtour) | SJM Schrijft

  7. Dit lijkt mij een heerlijk zomers verhaal! Ik maak graag kans!
    FB geliked en geshared (onder mijn eigen naam) en Bloglovin’ onder TurtleBookwurm.

Plaats een reactie