Feestweek win-actie 4 – Het enige echte enorme kleurboek voor volwassenen + Kleurdoos

Lieve lezers,

Ook vandaag weer een nieuwe win-actie in de Feestweek!

1 jaar

Te winnen!! 

Schermafbeelding 2015-04-28 om 16.19.05 + Schermafbeelding 2015-04-28 om 16.19.23

Van de wereldwijde kleurboekentrend is het einde nog lang niet in zicht! Om het succes te vieren en onze kleurboekenfans iets speciaals aan te bieden, brengt BBNC dit voorjaar Het enige echte enorme kleurboek voor volwassenen uit. Dit kleurboek is, what’s in a name, E-N-O-R-M. De platen zijn, op verzoek van vele kleurboekenfans, uitneembaar, en dus heel geschikt om in te lijsten en op te hangen. Het enige echte enorme kleurboek bevat 30 kleurplaten op posterformaat. Het is een verzameling nieuwe kleurplaten Extra groot, dus goed voor extra lang kleurplezier. Wees creatief en kleur je eigen kunstwerk!

De enige echte enorme kleurdoos voor volwassenen’ bevat maar liefst 48 kwaliteitspotloden. Een mooie, extra grote kleurdoos met potloden in alle kleuren van de regenboog. De doos past perfect bij het design van onze kleurboeken. De potloden bieden de basis om met onze kleurboeken aan de slag te kunnen. Samen met een van de kleurboeken is dit een prachtig cadeau (voor jezelf)!

Wat moet je doen? 

Like de Facebook pagina van Serendipity Books
Like en Share de post van de ‘Het enige echte enorme kleurboek + Kleurdoos ’ actie op Facebook
Volg Serendipity Books op Instagram

Deze actie loopt t/m 12 mei. 

Met speciale dank aan BBNC Uitgevers. 

Veel succes!

Liefs, Marjolein

25 gedachtes over “Feestweek win-actie 4 – Het enige echte enorme kleurboek voor volwassenen + Kleurdoos

  1. Ik heb geen instagram. Maak ik dan geen kans ? Ik volg je wel op FB en via je nieuwsbrief 😉 Wel een mooie en leuke actie waar ik heel graag aan mee doe 😉 Gedeeld op FB.

  2. Wat een leuke actie, naast lezen is kleuren mijn grote passie en tijdverdrijf. Ik print nu platen uit vis internet maar een boek is natuurlijk veeeeel leuker. Deze lijkt me erg leuk, zelf op posterformaat. Dan kan ik urenlang kleuren …Kleurpotloden zjn altijd welkom, daar heb je nooit genoeg van . ik volg je op Twiter, FB en Instagram, heb gedeeld op FB en getweet op Twitter.. en nu maar duimen…

  3. ik heb ook geen insta… maar wil wel graag kans maken 😦 .. kan dat?
    😛 Wat onwijs gaaf dat je de platen uit kan nemen trouwens.. 🙂 en ook de kleurtpotloden komen als geroepen ^^

  4. Ik doe van harte mee voor een Topvrouw, ze is reuze actief op onze lokale weggeefhoek en helpt heel veel gezinnen aan kleding en spulletjes. Zij vind haar hoognodige rust door te kleuren, dus het balletje is weer rond.
    Ik volg je op Facebook en Instagram.

  5. Ik doe graag mee, maar ik kan niet delen en volgen op FB, want ik heb geen Facebook. Ik ga je blog wel volgen en op Instagram volg ik je al!

  6. gedeeld openbaar, vriendinnen laten weten, geliked, commentaar erbij en instagram gevolgd!!. Nu alleen nog maar hopen dat ik deze mooie prijs mag winnen!! zelf kopen laat mijn budget niet toe, dus ga duimen en duimen en duimen en hopen en wensen!!

  7. Ik had de pagina allang geliked en de post heb ik geliked en gedeeld. Op facebook heet ik Nikita Maes (lijkt logisch maar ik wou het vermelden) en op Instagram heet ik Nitam7 en daar volg ik jullie ook. Kleuren is super ontspannend dus daarom doe ik mee!

    • Hi 9636wen, als het goed is ben ik de winnaar. Het boek en de potloden zouden vorige week al verstuurd worden/zijn…. Helaas nog niets binnen gekregen. Ik wacht met smart……🎨🎨🎨🎨❗️❗️

      • Hoi Marjolein,

        Helaas hebben meerdere winnaars nog niets ontvangen. Ik zelf wacht ook al 2 weken op een pakketje. Ik denk dat het door alle feestdagen een beetje druk is bij PostNL. Maar hij is onderweg!
        Mocht het nu heel lang gaan duren stuur me volgende week dan even een mailtje.

        Liefs, Marjolein

      • Gelukkig heb ik nog wel wat te kleuren en/of te lezen hoor 😊❗️Ik denk dat het wel goed komt. Bedankt voor je reactie Marjolein.
        Groetjes Marjolein.

      • Nog steeds geen gewonnen boek en potloden ontvangen Marjolein😕❗️Ik weet niet op welk mailadres ik je kan bereiken dus doe het nog maar even zo. Groetjes Marjolein

Geef een reactie

