WIN! 2x 1 maand gratis Elly’s Choice

Lieve lezers,

Kennen jullie Elly’s Choice? Nee? Hieronder dan even een korte uitleg:

Elly’s Choice is het eerste eBook abonnement van Nederland waarbij je elke maand 10 eBooks mag downloaden. Naast het basispakket van 5 eBooks maak je een keuze uit 1 van de 3 aanvullende pakketten van elk 5 eBooks. Deze pakketten zijn ingedeeld in 3 genres gericht op de mannelijke lezer, de vrouwelijke lezer en de literatuur liefhebber. In deze pakketten vind je auteurs als Saskia Noort, Herman Koch, Lee Child, Nicci French en Simone van der Vlugt.

Alle eBooks kunnen 3 keer gedownload worden en zijn te lezen op e-reader, computer, tablet en smartphone.
Kortom, met Elly’s Choice heb je altijd en overal de leukste eBooks bij de hand!
Bron: Elly’s Choice

ebooks

Ik ben zelf voor het eerst in aanraking gekomen met Elly’s Choice via de ANWB, als je ANWB lid bent kreeg je een maand gratis Elly’s Choice. Mijn eerste ervaring hiermee vond ik echter wel een beetje spannend. Ik wist namelijk niet helemaal goed hoe het werkte en ik ben nog vrij nieuw in het ereader lezen. (ik heb een ereader maar lees nog het meeste op papier).

Mijn grootste vraagteken was hoe het nu met de boeken zat, want ik lees echt niet 10 boeken elke maand! Maar het is een maand abonnement? Elke maand nieuwe boeken.. dan vervallen de oude? Het antwoord op deze vraag is Nee, de boeken blijven van jou. Als je een ebook download via de site wordt er je naam voorin gezet. Hierdoor blijft het ebook gewoon bestaan. Je kan daardoor ook besluiten het boek pas over 2 jaar te lezen.
Dit is voor mij de grote doorslag dat dit waardevol is. Zo breid je je kennis in de boekenwereld uit maar ben je niet verplicht alles te lezen, en je mag er zo lang over doen als je zelf wil.  En dat voor 2,99 per maand!
Ook is het een groot voordeel dat je het boek meerdere keren kan downloaden. Dit betekend dat je ook op je mobiel en tablet kan lezen. Zo kun je onderweg altijd nog een stukje verder lezen.

Om jullie zonder enige kosten kennis te laten maken met Elly’s Choice mag ik 2 van jullie verblijden met een gratis maandabonnement op Elly’s Choice zonder verdere verplichtingen of voorwaarden bij Elly’s het abonnement stopt automatisch aan het einde van je maand.
Namens Elly mag ik 2 keer een maandabonnement in luxe cadeauverpakking weg geven aan jullie.

Win Ell

Wat moet je doen om kans te maken op deze cadeau abonnementen:

  • Like Serendipity Books op  Facebook en deel de foto van de win-actie  +1
  • Regram de foto van de win-actie op Instagram en volg Serenidipity Books +1
  • Retweet de foto op twitter en volg op twitter +1

Deze win-actie loopt t/m 28 juli 

Veel succes!

Liefs, Marjolein

Met speciale dank aan Elly’s Choice

2 gedachtes over “WIN! 2x 1 maand gratis Elly’s Choice

  1. Super actie zo met de vakantie, wij gaan de 3de augustus weg dus zou ik het net kunnen gebruiken voor mijn vakantie. Gedeeld op Facebook, Instagram en twitter .

Geef een reactie

