Serendipity Books Helpt

Lieve lezers,

Ken je dat probleem… Je hebt een kaft in je hoofd, of een stuk tekst waar het boek over ging.. Maar je hebt geen idee welk boek het is!

Daar kom ik nu te hulp geschoten!
Heb je een boek waar je al tijden meer rond loopt maar geen idee welk boek het is. Leg me dan uit wat je weet over dit boek en ik ga (proberen) je te helpen!

Serendipity Books Helpt!

Laat in de comments een bericht achter met alles wat je weet en misschien pik ik dan wel jou vraagstuk er uit om te beantwoorden!
Binnenkort vertel ik wat ik gevonden heb in een nieuwe blogpost zodat iedereen mee kan lezen en het kan blijven volgen!

Kom maar op met die vragen! 

Liefs, Marjolein

Een gedachte over “Serendipity Books Helpt

  1. Als het je lukt, zou het me heel erg helpen.
    Ik herinner me niet veel meer van het boek dat ik zoek. Ik vond het bij een vriendin die het van de bibliotheek had geleend en ik begon er in te lezen omdat ik als eerste wakker was op een slaapfeest en ik niemand wilde storen. Ik heb het uit kunnen lezen, dus dik was het niet.
    Inhoudelijk was het een jeugdboek. ik ben er zeker van dat er een grote brand in plaatsvindt die per ongeluk door de hoofdrolspelers is aangestoken (ik dacht een meisje en twee jongens in de hoofdrol, hoeft niet). De brand verspreid zich door een akker en een bos, dacht ik, maar niemand raakte gewond. De tieners zijn wel bang betrapt te worden. Deze gebeurtenis was volgens mij aan het einde van het boek.
    Ik weet niet meer zeker of dit in hetzelfde boek was, maar volgens mij had het meisje altijd plakbriefjes bij haar. Die plakte ze dan op auto’s en dergelijke met een boodschap voor de vinder. Ze ging regelmatig ’s avonds naar buiten met die vrienden, plakte de briefjes op en dit alles leidt uiteindelijk tot die brand.
    Meer weet ik niet, hopelijk vind jij wat ik zoek.

Geef een reactie

