Boek-verflimingen in de bioscoop + op dvd

Lieve lezers,

Nu de hitte weer een beetje weg begint te zakken durven we langzaam aan weer naar buiten. Ik wil voorlopig nog even de hitte een beetje ontspringen en daardoor is de bioscoop een leuke vlucht route. Maar wat moet je als boekengek de komende tijd zien in de bioscoop.
Ik zette de leukste verwachte films voor je op een rijtje.

De Reünie – Simone van der Vlugt 16 juli 2015

Paper towns – John Green 30 juli 2015

En dat was het al… Alle andere boekverfilmingen komen pas in september.. Maar over die films later meer!

Gelukkig hebben we ook de dvd’s nog van de al uitgebrachte films. Mochten de twee bovenstaande niet genoeg zijn kan je nog altijd uren kijken naar:

Fifty Shades of Grey – E.L. James


The Hunger games deel 1 t/m 2,5 Suzanne Collins 

The Notebook – Nicholas Sparks 

Hopelijk komen jullie op deze manier de komende tijd door.
Hebben jullie een van deze films al gezien of wil je een van de 2 bioscoop films gaan zien?

Liefs, Marjolein

2 gedachtes over “Boek-verflimingen in de bioscoop + op dvd

  1. Hunger games vond ik allemaal goed, hoewel de eerste film de meeste indruk maakte. Notebook vond ik heel aangrijpend; prachtig!
    Voor Paper towns zou ik wel naar de bioscoop willen, denk ik…. 🙂

Geef een reactie

