Ik ben Pusheen de poes – Claire Belton

Lieve lezers,

Eens in de zoveel tijd is het gewoon leuk om eens een grappig vermakelijk boekje te hebben. Ik ben Pusheen de poes is zo’n boekje!

Titel: Ik ben Pusheen de poes
Auteur: Claire Belton
Verschenen: Juni 2015
Pagina’s: 200
Uitgever: BBNC Uitgevers

Kaft PusheenKoop bij bol.com

Move over Grumpy Cat, want hier is … Pusheen! Deze schattige dikke getekende poes is een regelrechte hit op internet. Wereldwijd zijn al miljoenen mensen in katzwijm gevallen voor deze pittige kitten. Ze heeft zelfs haar eigen emoticons op Facebook!

In ‘Ik ben Pusheen de poes’ doet Pusheen een boekje open voor alle fans die haar beter willen leren kennen. Ze legt uit wie ze is, stelt haar zusje Stormy voor, vertelt wat haar hobby’s zijn (eten, slapen, eten en slapen), wat ze zoal doet op een dag (eten, slapen … afijn) en geeft tips om katten beter te begrijpen. Daarnaast bespreekt Pusheen alle belangrijke feestdagen van het jaar: een poezelig Valentijnsgedicht, kittige instructies voor de voorjaarsschoonmaak, haar outfits voor Halloween, haar goede voornemens voor het nieuwe jaar …

Pusheen begon als een tekening op een weblog, maar groeide al snel uit tot een wereldwijde internethit. Ik ben Pusheen de poes is een hartverwarmend, lief en grappig boekje – niet alleen voor Pusheenfans, maar voor elke kattenliefhebber!

Zodra dit boekje op de mat viel dacht ik ‘aaah wat schattig!’ Ik ben Pusheen de poest is een klein schattig boekje met een prachtige kaft. Bijzonder aan deze Kaft is dat alle zwarte lijnen dikker zijn. Waardoor het al gelijk bijzonder en luxe aanvoelt. Zodra je het boekje open slaat word je overvallen door de schattigheid van Pusheen.
Het boekje begint met een uitleg van de hoofdstukken zoals:

  • Ik ben Pusheen de poes
  • Wat moet je weten over katten
  • Hoe moet je leven
    Enz.

Pusheen

Op elke bladzijden bevinden zich afbeeldingen van Pusheen die je iets uitlegt of die iets aan het doen is. De afbeeldingen zijn prachtig vormgegeven en het papier van dit boekje is van enorm goede kwaliteit waardoor je op je gemak 100 keer door dit boekje heen kan bladeren.

Sjiek Superkracht

Voor alle katten eigenaren staat dit boekje ook nog eens vol met herkenbare katten feitjes. Zoals dingen die je kat altijd doet maar niet mag. Pusheen laat je in dit boekje eigenhandig zien dat zij het ook gewoon doet. Maar ook de Sprookjes en Dinosaurus liefhebber kan zijn geluk op bij dit boekje.

Rapunzel Burger

Kennen jullie Stormy al? Het kleine poesje wat tegenwoordig bij Pusheen woont. Samen beleven ze leuke avonturen!

Stormy

Ik ben Pusheen de poes is een geweldig leuk boekje om aan elke katten fan te geven. Of je nu een kat hebt of gewoon alleen heel de dag Kattenplaatjes zit te kijken. Dit boekje is een aanwinst voor in je boekenkast.

“Ik ben Pusheen de poes is het cadeauboekje voor elke kattenliefhebber’ 

SterSterSterSterSter leeg

Liefs, Marjolein

Pootje, Pusheen en Stormy

Pusheen en Stormy

Een gedachte over “Ik ben Pusheen de poes – Claire Belton

Geef een reactie

