Win! Seeker

Lieve lezers,

Je kan er niet omheen. Het lang verwachte boek Seeker is eindelijk uit! Je kon al over dit boek lezen in de lijst van boeken die binnenkort zouden verschijnen en in de Boeken Must Haves van Juni.

Omdat de verschijning van dit boek niet ongemerkt voorbij mag gaan mag ik namens Best of YA en Uitgeverij Unieboek het Spectrum 1 exemplaar van Seeker weg geven aan jullie.

Schermafbeelding 2015-05-20 om 13.17.59
Seeker is het verhaal van Quin Kincaid. Ze heeft jaren van intensieve training ondergaan om, zoals zij denkt, het nobele doel van een eerbiedwaardige Seeker na te streven. Pas wanneer het te laat is, ontdekt ze dat ze de oude artefacten en de heilige kennis niet voor iets nobels zal gebruiken maar om een moordenaar te worden. Van een afgelegen landgoed in Schotland naar het drukke, futuristische Hong Kong; Quin doet er alles aan om haar lot te ontlopen, maar ze kan er niet aan ontkomen. In een allesbeslissende strijd hoog boven Londen biedt ze het hoofd aan oude en nieuwe vijanden en zal ze haar pad voor de toekomst moeten kiezen.

Magie gemixt met wetenschap, tijdreizen en zowel realistische als fantasyfiguren maken dit tot een meeslepend boek.

Feitjes
  • Voor fans van The Hunger Games, Divergent en Philip Pullman
  • Een geweldige mix van fantasy, scifi en avontuur
  • Eerste deel trilogie
  • Filmrechten verkocht aan Sony/Colombia Pictures
  • Verschijnt in 12 landen

Wat moet je doen? 

Like Serendipity Books op Facebook.
Like en Share de win-actie post op Facebook.
Geef in de reacties hieronder aan waarom jij dit boek wil winnen.

Deze actie loopt t/m 14 juni 2015

Veel succes!

Liefs, Marjolein

Met speciale dank aan Uitgeverij Unieboek het Spectrum.

34 gedachtes over “Win! Seeker

  1. Ik like je pagina natuurlijk op Facebook en heb het bericht ook geliked & gedeeld!
    #Seeker lijkt mij een fantastisch boek omdat de mix van fantasy, scifi en avontuur mij erg aanspreekt en ik mij graag in andere werelden bevind als ik lees! De goede recensie die ik gelezen heb, maken mij natuurlijk ook erg benieuwd naar dit boek ;)! Bedankt voor deze super actie!

  2. Het zou super zijn om dit boek te winnen omdat het mij meteen al aansprak! Ik wil weten hoe het verder gaat! Ik wil weten wat ze allemaal doen en…. IK MOET HET GEWOON WETEN, OKE!

    Xx

  3. Lijkt me echt een leuk boek! Wil hem sowieso lezen! Ik heb zo hard genoten van Divergent en Hungergames dus als het die richting uitgaat ben ik er zeker van dat het een leuk boek wordt! Ik kijk er al naar uit om hem in mijn kast te zetten! En ik ben benieuwd naar je review van dit boek eenmaal jij het gelezen hebt 😉 Heel veel groetjes!

  4. Ik zou graag het boek willen winnen zodat het hele gezin er van kan genieten want hij staat ook bij mijn vader en zusje op hun lijstje !

  5. Geliked, gedeeld (fb en twitter).

    Waarom ik het boek wil winnen?
    Ik mag van mijn man geen boeken meer kopen, tot ik mijn read list een stuk korter heb gemaakt en mijn boeken flink heb uitgezocht…
    Maar dat ik geen goeie boeken meer mag kopen nu, betekend niet dat ik ze njet mag winnen 😁
    En dit is zeker een boek die ik nog in mijn YA kasten wil hebben 👍

  6. Om heel eerlijk te zijn wil ik dit boek dolgraag lezen omdat de cover zo gaaf is. Ik weet het, eigenlijk mag je niet op de cover afgaan… Maar hij is zo geheimzinnig en opvallend! Beetje middeleeuws, mysterieus en dromerig.
    En ja, natuurlijk klinkt ook het verhaal nog eens waanzinnig goed. Kortom; ik wil hem in mijn kast 😉

  7. Dit lijkt me de topper van dit moment, ik ben helemaal weg van de hongerspelen en vooral divergent, en dit verhaal spreekt me ook direct aan. Niet zo’n klein beetje ook, hij lijkt me echt fantastisch! Ik zag net ook dat ik hem bij een andere actie niet gewonnen had, dus ik probeer het hier weer, ik heb zoveel zin om aan dit boek te beginnen! Natuurlijk met alle liefde geliked en geshared 😊. (Ik had dit bericht ook al op Facebook achter gelaten maar zag dat ik hem hier moest delen, dus dubbelop! Sorry! 😁)

  8. Wauw! Ik zou dit boek willen winnen omdat ik de laatste tijd super veel stress heb en ik echt een boek kan gebruiken waar ik helemaal in weg kan dwalen zodat ik even weg ben van deze wereld zegmaar!

  9. Ik like je al op facebook waarom ik dit boek zou willen winnen…. ik vind dat altijd zo lastig maar het lijkt me gewoon een prachtig boek waar ik heerlijk in kan wegduiken terwijl ik in het zonnetje in de tuin zit.

  10. Ik zou heel graag dit boek willen winnen, omdat het me het erg aanspreekt.ik houd erg van fantasy,en ik kan nog wel wat te lezen gebuiken! 😁

  11. Heb fb pagina al lang geliket 😉 Heb ook deze winactie gedeeld en geliket op mijn eigen profiel (Laurens Van Daele), maar omdat ik minderjarig ben kan ik het niet openbaar delen… Daarom heb ik het ook gedeeld op mijn mamas profiel: https://www.facebook.com/els.vandevelde.94 Daar is het normaal wel openbaar… Ik zou dit boek heeel graag winnen omdat ik al zoveel positieve commentaren heb gehoord over dit boek! De vergelijking met Divergent en The Hunger Games spreekt me al helemaal aan! Altijd maar boeken kopen is natuurlijk niet zo goed voor de portemonnee.. Ik heb nu examens, maar ik zou het zeker kunnen waarderen als ik in de vakantie dit mooie boek zou kunnen lezen en zo weer helemaal ontstressen in een nieuwe fantasy-wereld! Heb al aan veel verschillende winacties meegedaan en hoop eindelijk eens te kunnen winnen 🙂

  12. Wil dit boek zo graag op fb had ik ook al een reactie geplaatst het zou een heel mooi diploma cadeau zijn. Aangezien ik heel veel tegenslagen heb, zou dit een mooi doorzettingsvermogen zijn, om de laatste lootjes af te maken. En dan verder te gaan.

  13. Ik zou graag winnen omdat ik voor een opdracht van mijn opleiding (Literair Vertalen) het eerste hoofdstuk van Seeker vertaald heb, onder leiding van de vertaalster van het boek: Maria Postema. Ik ben erg benieuwd naar de rest 😀 dus ik zou deze graag bij mijn collectie willen voegen!

  14. Leuke actie, maar dit vraag!
    Toen ik de vraag zag dacht ik namelijk; O nee! Niet die vraag!
    Duidelijk hè.
    Daarom heb ik maar eens goed over mij antwoord nadenken (blijft moeilijk).
    Een prachtige cover met veel symboliek, ik ben benieuwd hoe dat terug komt in het verhaal. Het verhaal schijnt een unieke combinatie te zijn van SF en fantasie in een hedendaagse setting. Dit spreekt mij bijzonder aan. Verder lijkt het mij een mooi, spannend verhaal met een origineel concept (die unieke combinatie hè), een zoektocht naar wie je bent, waar je voor staat en wat je wilt, plus nog een zoektocht, maar geen idee naar wat. Natuurlijk zou ik dit verhaal graag willen lezen! Spannend! Fingers crossed!

Geef een reactie

