Grey E.L. James

Lieve lezers,

Misschien heb je het net al in mijn Facebook-post gelezen. Eindelijk komt er een nieuw boek van Fifty Shades of Grey.

Schermafbeelding 2015-06-01 om 15.01.14

Zojuist kondigde de schrijfster van deze Best-Selling erotische romans het nieuwe boek in de serie aan! Dit deed ze via haar Social media kanalen en via haar Website.
Zoals je wel kon verwachten explodeerde internet onmiddellijk met dit nieuws!

Schermafbeelding 2015-06-01 om 15.03.36

Ik zelf ben groot fan van Fifty Shades of Grey.. Waarom zal je je misschien afvragen.. Ik las de boeken voor dat dit de mega grote hype werd. Hierdoor was ik nog totaal onbevooroordeeld. (Ik las dus ook het boek vol schaamte in de trein en durfde het bijna niet te gaan kopen in mijn lokale boekhandel) Hierdoor kon ik nog helemaal vrij van oordelen dit boek lezen. And I Loved It!

Schermafbeelding 2015-06-01 om 15.01.05

Maar wat kunnen we nu eigenlijk verwachten?

Volgens de schrijfster wordt in dit boek het verhaal dat we kennen verteld door Christian Grey zijn ogen. Zo leren we Christian nog beter kennen. Maar ook leren we in dit boek zijn gedachtegangen kennen en waarom hij bepaalde dingen zo heeft gedaan. Persoonlijk ben ik hier heel erg benieuwd naar!

Op haar website schrijft ze het volgende:
Schermafbeelding 2015-06-01 om 15.09.03

Momenteel heb ik nog niet gevonden of je het boek ergens kan Pre-orderen. Maar hier ga ik natuurlijk nog vol achteraan. Want de 18e moet dit boek in mijn bezit komen. Natuurlijk ga ik jullie er dan ook alles over vertellen. Want dit boek kan 2 kanten op namelijk: Top of Totale Flop.

UPDATE – Het boek is nu Hier te bestellen.

Zijn jullie benieuwd naar dit nieuwe boek? 

Liefs, Marjolein

6 gedachtes over “Grey E.L. James

  1. Wel Marjolijn, ik heb de boeken ook gelezen voor ze een hype waren, en ik vond ze absoluut ok.
    Ook ik wil wel zijn kant van het verhaal lezen en zijn gedachtengang, ben zeer benieuwd, bedankt om dit te delen…

    Groetjes,
    Patricia

  2. Oh die wil ik lezen! Ik vond het einde van boek 3, geweldig. Toen dacht ik dat ik graag alles zou willen lezen vanuit Christians punt! Dit boek gaat zo op mijn wishlijstje. Het zijn geen perfecte boeken, ook de schrijfstijl is niet altijd even goed. Maar het verhaal erachter is goed!

  3. Wooooh! Dit is echt super leuk nieuws, ik was altijd al benieuwd naar Christian’s POV helemaal na wat hij heeft doorgemaakt. Ben echt zó zó zó benieuwd en enthousiast!

Geef een reactie

