WIN: Virus – Mirjam Mous

Lieve lezers,

Hebben jullie mijn recensie gelezen over het nieuwe Young Adult boek van Mirjam Mous? Nee! klik dan hier.
Ja? Super! Dan heb ik hier een leuke win-actie voor je.

Ook heb ik een stukje heb geschreven over dit boek en ben hiermee in het Best of YA Magazine terecht gekomen. Hebben jullie dat al gezien?

Virus YA magazine

*klik op de foto om hem grote te maken*
Heb je het Best of YA Magazine nog niet in huis haal hem dan nu gratis bij de boekhandel in de buurt.

De win-actie

Omdat ik helemaal fan ben van dit boek en dit graag met jullie wil delen mag ik namens Uitgeverij Unieboek het Spectrum en Best of YA één exemplaar van dit boek weg geven!

virus win

Wat moet je doen om te winnen? 

Like Serendipity Books op Facebook
Like en Share de win-actie post op Facebook. 
Geef in de reacties hieronder aan waarom jij dit boek wil winnen. 

Meedoen kan t/m 7 juni.

Voor een klein beetje extra kans kan je ook nog al de andere social media kanalen liken!

Liefs, Marjolein

Met speciale dank aan Uitgeverij Unieboek het Spectrum en Best of YA.

41 gedachtes over “WIN: Virus – Mirjam Mous

  1. Omdat toen ik je artikel las in het magazine je me al nieuwschierig maakte naar het boek ! Dus zou hem nu dan wel graag willen lezen 🙂

  2. Ik wil nu wel eens een boek van haar lezen en me zo laten verassen, als ik de recensies en verhalen mag geloven moet het een goed boek zijn. volg je via alle media kanalen 😀

  3. Een auteur die zichzelf overtreft met het boek VIRUS, ja naar dat boek ben ik zeer zeker benieuwd! Prachtige titel, mooie cover, allemaal ingrediënten voor vele avondjes leesplezier! Ik doe graag mee aan deze actie!

  4. Gaaf!! Bedankt voor deze super actie! 🙂
    Ik vind Mirjam Mous een hele goede schrijfster, ik heb genoten van haar andere boeken, zoals ‘Password’ en ‘Boy 7’! Niet alleen bedenkt ze hele goede verhalen die prachtig in elkaar passen, maar haar schrijfstijl smaakt ook naar meer! Daarom verheug ik me heel erg om dit boek te lezen. Ik hoop dat ik ‘m win, dan hoef ik niet meer zo lang te wachten tot ‘ie in de bieb komt! 😉

  5. Dit boek zou ik heel graag willen winnen omdat ik er erg goede resenties van gelezen heb, die me erg nieuwsgierig hebben gemaakt!!

  6. Heel graag om samen met mijn dochters te kunnen lezen. En zeker omdat zij beiden als medewerkers in de gezondheidszorg soms met deze “patiënten” te maken krijgen.

  7. vroeger verslond ik de meidenboeken van Mirjam Mous en ik heb haar zelfs een keer echt ontmoet. Ze heeft toen al mijn boeken gesigneerd. Heel gaaf. Ben nu heel benieuwd naar deze volwassen thriller.

  8. Ik doe heel graag mee omdat ik gek ben op YA boeken ondanks dat ik die leeftijd niet meer heb. Kan er echt van genieten en zou dit boek dan ook heel graag lezen!

  9. Ik zou heel graag meedoen met deze actie omdat ik gekben op YA boeken ondanks dat ik die leeftijd allang gepasseerd ben. Ik kan hier intens van genieten en zou dit boek ook graag lezen!

  10. Wauw ik heb de samenvatting gelezen en ik ben echt super enthousiast geworden naar de voor mij nog onbekende schrijfster met haar bloedstollende thriller, ik zou Virus echt dolgraag willen lezen. Ik doe graag mee.

  11. Ik doe graag mee. Het boek spreekt mij in het bijzonder aan omdat de zoon van mijn zus Gilles de la Tourette heeft. Daarbij heb ik al zoveel goeds over dit boek gehoord dat ik ontzettend nieuwsgierig ben geworden…

Geef een reactie

