The Reading Challenge – Mila Levchenko

Lieve lezers,

Door uitgeverij Scelta ben ik geselecteerd voor The Reading Challenge Pre-read Club!
Dit betekende dat toen ik uit Egypte terug kwam dit super leuke boek op me lag te wachten om als eerste te lezen en uit te proberen. Want het is namelijk niet zomaar een boek!

Titel: The Reading Challenge
Auteur: Mila Levchenko
Verschijnt: 27 Mei 2015
Uitgever: Scelta Publishing

Schermafbeelding 2015-05-18 om 11.53.30

Koop bij bol.com

The Reading Challenge is de uitdaging voor alle boekliefhebbers!
Dit boekje staat boordevol uitdagingen en opdrachten.
Laat je verrassen door andermans favorieten boek. Lees boeken die je zelf nooit zou oppakken en daag jezelf uit zoveel mogelijk boeken te lezen.

The Reading Challenge is een boekje vol met leuke grappige en gewaagde uitdagingen. Elke bladzijden is een feest voor de boekenliefhebber! Doe jij mee?

Toen ik een mailtje kreeg of ik dit boekje wilde lezen heb ik natuurlijk ja gezegd! Het leek me super leuk.

Na mijn vakantie lag dit leuke boekje op de mat. Ik heb hem snel doorgebladerd en toch even weg gelegd omdat ik echt aan school moest werken en anders al gelijk aan de uitdaging zou gaan beginnen. Het boekje is namelijk zo aantrekkelijk en aanstekelijk.
Wat ik ook een super leuk detail vind is dat iedereen zijn of haar reading challenge kan delen via de Hashtag #thereadingchallenge

Hieronder een paar pagina’s waar ik al mee aan de slag ben gegaan.

Boom

Deze boom moet natuurlijk nog aangevuld worden maar het beginnetje is gemaakt! (Even wachten tot de folders komen)

Boek onbekende

Dit lijkt me stiekem echt heel gaaf! Wil zo graag weten wat mensen invullen. Nu nog even bedenken hoe ik het ga aanpakken.

Stikkers

Ik ben een eeuwige twijfelaar geweest met dit soort dingen. Stikker er op laten of er af halen en weg gooien. Ik ergerde me aan de stikker maar het hoort ook op het boek want zo kocht ik het.. Maar nu heb ik eindelijk een nieuwe bestemming voor al deze stikkers. Een extra dingetje is dat ik de titels van de boeken er bij schrijf waar ze vanaf komen. Ik vind het leuk om later te zien waar de stikker vanaf kwam.

Favoriete boeken

Dit was echt super moeilijk invullen. Want er staan nu eenmaal zo veel mooie boeken in mijn kast! Dit is mijn lijstje geworden.

Onbekende

Een al iets ongemakkelijkere opdracht maar wel eentje die ik makkelijk kan uitvoeren. Want bij je lokale boekhandel kennen ze je toch al goed genoeg.

Niet elke opdracht vind ik even geweldig en even leuk. Zo heb je bijvoorbeeld een opdracht waarbij je in een winkelstraat uit je favoriete boek moet gaan voorlezen. Dat lijkt me toch wel lichtelijk beschamend.. Misschien dat ik die ooit uitvoer in een vreemde stad.. Maar wat ik bijvoorbeeld wel heel tof vind is dat er een signeer pagina in zit! Heel cool.. maar aan de andere kant moet je dan de auteur 2x zijn handtekening laten zetten. Nu heb ik als blogger het privilege dat ik veel auteurs 1 op 1 ontmoet en ze vaak 45 min de tijd voor me hebben maar toch vind ik dat een beetje ongemakkelijk.

Voorlezen

Ook leuk! 30 dagen foto challenge.

foto challenge

Ik ben er vandaag samen met een paar collega bloggers aan begonnen! Kijk dus snel op Instagram hoe ons deze uitdaging verloopt. Doe ook vooral zelf mee en Tag mij er ook in dan kan ik al jullie leuke posts zien!

Het boek is natuurlijk nog lang niet vol want het is een boek waar je lekker lang van kunt genieten! Mocht je dit boek willen kopen moet je nog wel een paar dagen wachten. Maar met de foto challenge kun je al mee doen want het overzichtje staat hier boven.

“The reading challenge is een must have voor elke boekenliefhebber”

SterSterSterSterSter half

Gaan jullie mee doen?

Liefs Marjolein

Met speciale dank aan Scelta Publishing.

4 gedachtes over “The Reading Challenge – Mila Levchenko

Geef een reactie

