Binnenkort in de bioscoop (boekverfilmingen)

Lieve lezers,

Momenteel verschijnen er veel nieuwe boeken. Maar ook de boekverfilmingen staan niet stil. Daarom een update van binnenkort in de bioscoop.
Hieronder een lijstje met films die binnen niet al te lange tijd op het witte doek zullen verschijnen.
Klik op de titel om het bijpassende boek te zien.

Rendez-Vous – Esther Verhoef 4 juni 2015

Testament of Youth- Vera Brittain 11 juni 2015

Paper Towns – John Green 30 juli 2015

Me and Earl – Jesse Andrews  Novemer 2015 (NL)

Natuurlijk komen er nog veel meer leuke films aan! Zelf al een aantal op korte termijn. Helaas zijn hier nog geen trailers van beschikbaar. Maar de volgende ‘Binnenkort in de bioscoop’ staan ze er bij!

Ps. Er komen nog meer boekverfilmingen maar ik heb voor jou degene uitgekozen waarvan het boek in het Nederlands of Engels te verkrijgen is.

Welke film willen jullie graag zien?

Liefs, Marjolein

4 gedachtes over “Binnenkort in de bioscoop (boekverfilmingen)

  1. Op 3 juni ga ik naar de lady’s night vsn rendez vous waar ook Esther Verhoef aanwezig zal zijn. Hopelijk is er nog een foto/handtekeningen momentje.

  2. Ik heb echt al zin in Papertowns, erg benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Nu ik de trailer zie van Me & Earl baal ik dat het boek toch niet gekocht heb op het boekenfestijn.

Geef een reactie

