Feestweek win actie 2 – Verborgen Gebreken

Lieve lezers,

We zijn nog altijd een feestje aan het vieren voor het 1 jarige bestaan van de blog! Daarom vandaag de 2e win-actie.

1 jaar

Te Winnen!!!

Verborgen Gebreken van Sophie Hannah

Schermafbeelding 2015-04-28 om 15.53.42

Het is de onschuldige hobby van vele vrouwen: op internet huizensites bezoeken en bij allerlei droomhuizen binnenkijken. Connie heeft een andere reden om diep in de nacht, als haar man slaapt, de virtuele rondleiding door een huis in Oxford te bekijken. Maar ze vindt iets anders dan ze zocht: op haar scherm ziet ze een lijk op de vloer liggen. Een lijk dat even later verdwenen is.Is hier sprake van een slechte grap? Is Connie gek aan het worden? Of speelt iemand een gruwelijk spel met haar?

Wat moet je doen? 

Like de Facebook pagina van Serendipity Books
Like en Share de post van de ‘Verborgen Gebreken ’ actie op Facebook
Volg Serendipity Books op Twitter

Deze actie loopt t/m 12 mei. 

Met speciale dank aan Uitgeverij De Fontein. 

Veel succes!

Liefs, Marjolein

13 gedachtes over “Feestweek win actie 2 – Verborgen Gebreken

  1. Van harte gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan. Net de feestweek van Serependity ‘ontdekt’ op Facebook. Helaas geen Twitter. Als boekenwurm zou ik het boek van Sophie Hannah Verborgen Gebreken heel graag willen lezen. Ik maak graag een kans op dit boek.

  2. Dot boek spreekt me wel heel erg aan! Dus ik waag gewoon een gokje en ik doe ook mee met deze win actie…
    volg al via bloglovin. Facebook like en share it 😉

  3. Leuk! Lijkt mij een spannend verhaal! Ik maak graag kans!
    FB geliked en geshared (onder mijn eigen naam) en twitter onder @TurtleBookwurm.

Geef een reactie

