Hoera!!! Serendipity Books is 1 jaar!!

Lieve lezers,

Hoera!! Vandaag bestaat Serendipity Books 1 jaar! Vorig jaar op 5 mei begon ik deze blog, nooit had ik verwacht dat ik het bloggen zou volhouden en dat ik binnen een jaar zo veel lieve en enthousiaste lezers zou hebben.

Natuurlijk mag dit 1 jarig bestaan niet zonder een feestje voorbij gaan. Daarom ben ik voor jullie op pad gegaan om te kijken of auteurs en uitgevers mee wilde helpen dit feestje te vieren.

1 jaar

Omdat de auteurs uitgevers heel graag dit feestje mee wilde vieren is het een hele feestweek geworden!!!

We gaan dit feestje met zijn alle vieren samen met de uitgevers deel ik de cadeautjes uit! 

Vanaf vandaag word er voor een week lang elke dag een win-actie online gezet. Wat je moet doen om de prijs te winnen staat bij de actie vermeld.

Heel veel plezier deze week met alle win-acties.

Liefs, Marjolein

11 gedachtes over “Hoera!!! Serendipity Books is 1 jaar!!

  1. Wauw, wat een leuke blogleeftijd. Gefeliciteerd! Je doet dat super en wat fantastisch dat je op zoveel enthousiasme stuitte bij de uitgevers!
    Geniet van je feestweek!!

Geef een reactie

