Feestweek win-actie 1 – De prins & de lijfwacht

Lieve lezers,

HOERA!!! Vandaag bestaat Serendipity Books 1 jaar. Daarom vandaag de aftrap van de Feestweek met de eerste win-actie.

1 jaar

Te winnen: 

Schermafbeelding 2015-04-27 om 11.47.42

Het succes van de Selection-serie gaat door!

In De selectie moest America Singer haar geheime liefde opgeven en haar thuis verlaten om een felle strijd aan te gaan voor een kroon die ze niet wil. Maar ook prins Maxon had een andere liefde voordat de Selectie begon. Het verhaal van De prins opent de week voor de Selectie begint en volgt Maxon tot aan de eerste dag van de competitie.

Aspen Leger, opgevoed in een van de laagste kastes, heeft nooit durven dromen dat hij ooit in het paleis zou wonen als lid van de koninklijke wacht. Nu is hij daar en komt hij zijn vroegere liefde America tegen die deelneemt aan de Selectie. Het verhaal van De lijfwacht geeft lezers een kijkje in het leven van Aspen binnen de paleismuren en de waarheid over de wereld van de koninklijke lijfwacht die America nooit zal weten.

Wat moet je doen? 

Like de Facebook pagina van Serendipity Books
Like en Share de post van de ‘De prins & de lijfwacht ’ actie op Facebook
Volg Serendipity Books op Instagram

Deze actie loopt t/m 12 mei. 

Met speciale dank aan Uitgeverij Unieboek het Spectrum. 

Veel succes!

Liefs, Marjolein

15 gedachtes over “Feestweek win-actie 1 – De prins & de lijfwacht

  1. Gefeliciteerd ☺ jammer dat ik geen Instagram heb 😕 en ik ga m niet kopen. Maar ik ga wel je foto delen 😉

  2. Allereerst gefeliciteerd! Ik doe graag mee me deze winactie! Gisteravond laat de elite uitgelezen en ben zeker benieuwd hoe het verder gaat in de one en de prins & de lijfwacht!

  3. Heel erg gefeliciteerd!Omdat ik geen insta heb doe ik het op twitter! Voor de rest heb ik alles al gedeeld en geliked!

  4. Wauw! Gefeliciteerd ! Dat we nog maar meer jaren van je blog mogen genieten !

    En ik ga nu duimen voor het boek !

    X

Geef een reactie

