Snapchat

Lieve lezers,

Sinds gisteren heb ik met Serendipity Books een nieuw platform benaderd. Namelijk Snapchat!
Waarom Snapchat vraag je je af? Gewoon omdat instagram heel tof is maar Snapchat nog verslavender en ik daarmee ook interactief kan zijn met jullie als lezer.

snapchat

Gisteren heb ik op Facebook Instagram en Twitter de Snapchat account geïntroduceerd en jullie respons is echt geweldig en super gezellig. Samen met jullie lekker snappen over boeken, in een privé snap en in een verhaal. Super leuk!

Hieronder mijn eerste snaps: 

koffer snaplezen Vakantie

Ik vind het dus super gezellig om samen met jullie te Snapchatten en zo krijg je ook een Inside Look in de blog en een beetje in mijn leven!

Ken je Snapchat nog niet?
Snapchat is een toepassing voor het delen van foto’s en video’s die gebruikt kan worden op smartphones met iOS of Android.
Het bijzondere van de toepassing is dat de doorgezonden media slechts tijdelijk zichtbaar zijn bij de ontvangers, dit gaat van één tot tien seconden. Daarna verdwijnen de bestanden van de servers van Snapchat. Gebruikers kunnen echter gemakkelijk het beeld downloaden door een schermafbeelding te maken. Als de ontvanger een screenshot maakt ontvangt de verzender daar echter bericht van.

Het komt er dus eigenijk op neer dat we foto’s naar elkaar sturen die je een paar seconde kan bekijken. Als je hem als verhaal zet kan je hem 24 uur bekijken en als je hem privé stuurt maar enkele seconden.

Je kunt me toevoegen op Snapchat onder de naam serendipitybook

Ik hoop jullie snel te zien op Snapchat.

Liefs, Marjolein

5 gedachtes over “Snapchat

Geef een reactie

