Wachten tot je gehoord wordt – Amanda Knox

Lieve lezers,

Ik heb dit boek al een tijdje terug gelezen maar wilde toch nog graag met jullie delen wat ik er toen der tijd over geschreven heb voor de uitgeverij (L.s).

Toen ik las dat Amanda Knox een boek had geschreven was ik gelijk geïnteresseerd in wat ze geschreven had.

Het boek op de mat viel was het eerste wat me opviel de mooie kaft, maar ook dat het een redelijk dik boek is.

9200000013468899

Ik ben gelijk begonnen met lezen en zat ook gelijk in het verhaal. Het
is enorm goed geschreven. Het begint met wat haar heeft doen besluiten
om naar Italië te gaan. En zo naar het verschrikkelijke moment dat haar
vriendin vermoord werd tot aan haar vrijlating. Dit boek deed me
verbazen. Hoe heeft dit allemaal kunnen gebeuren en hoe heeft het
allemaal zo kunnen lopen. De emoties in dit boek lopen totaal uiteen.
Het ene moment zit je met een open mond te lezen van verbazing, dan een
lach en dan een traan.

In dit boek legt Amanda goed uit wat ze allemaal heeft meegemaakt en
heeft moeten doorstaan. Je leeft echt met haar mee. Of je nu vind dat ze
schuldig is of niet ze neemt je mee in haar boek en laat je goed na
denken over bepaalde punten.

Het is een heel prettig boek om te lezen, je kan het echt niet
wegleggen. Het is ook zeer goed vertaald waardoor het naar mijn idee
gemakkelijk leest.

Ook al weet je niet veel van de zaak van Amanda Knox (zoals ik eerst)
het is een echte aanrader.

Geef een reactie

